Spoiler voor Polo AW (R-line look)

Beste lezers,

Ik heb voor mijn Polo AW een R-Line look spoiler besteld op Carstyle.nl
Nu past deze niet helemaal goed, ik heb bij 1 iemand anders gelezen op het forum dat dit ook het geval was
Hebben meer mensen hier last van gehad bij dit specifieke product?

Mochten ze een nieuwe opsturen die ook niet goed past, wil ik de originele gaan halen. Weet iemand hoe je gemakkelijk productnummers kunt vinden? En hoe je deze dan kunt bestellen bij Volkswagen? Of is er een goede tweedehands site voor dit soort OEM producten?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!

(https://www.carstyle.nl/dakspoiler-...76964003536303039343330313d#delivery_grid_tab)
 

Bijlagen

  • IMG_7287.jpeg
    IMG_7287.jpeg
    234.2 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Op ETKA kan je makkelijk originele nummers vinden.
Er zijn hier meer websites voor, maar dit heeft mijn voorkeur.

Je moet even zoeken welk type auto je hebt en wat je zoekt, maar dan kan je de OE nummers binnen 5 min wel vinden.

En voor zaken zoals spoilers zou ik het echt origineel houden persoonlijk.
Helemaal als je kijkt naar spul dat niet goed aansluit en wellicht zomaar loslaat.
 
Op ETKA kan je makkelijk originele nummers vinden.
Er zijn hier meer websites voor, maar dit heeft mijn voorkeur.

Je moet even zoeken welk type auto je hebt en wat je zoekt, maar dan kan je de OE nummers binnen 5 min wel vinden.

En voor zaken zoals spoilers zou ik het echt origineel houden persoonlijk.
Helemaal als je kijkt naar spul dat niet goed aansluit en wellicht zomaar loslaat.

Thanks voor je reactie!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Kom er niet helemaal uit, zie geen polo's ouder dan bouwjaar 2016 .... Iemand die mij kan helpen?

Ik kan ook geen goede site vinden om OEM onderdelen te bestellen, ook niet als ik op Google zoek ''Polo AW OEM spoiler''. Ik krijg dan alleen maar aftermarket producten te zien

Toevallig iemand op het forum die er nog eentje te koop heeft voor mij?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Bedoel je die van Fzn Parts op Marktplaats? Zie ook dat die uit 2 delen bestaat ipv 1 geheel
is deze origineel spoiler van VW voor je AW misschien iets? deze heb ik namelijk op mijn AW zitten, en was een pak goedkoper dan de R-Line/GTI spoiler van VW.
 

Bijlagen

  • IMG_0582.jpeg
    IMG_0582.jpeg
    1,009 KB · Weergaven: 20
  • IMG_0583.jpeg
    IMG_0583.jpeg
    784.7 KB · Weergaven: 17
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
is deze origineel spoiler van VW voor je AW misschien iets? deze heb ik namelijk op mijn AW zitten, en was een pak goedkoper dan de R-Line/GTI spoiler van VW.
Deze zijn niet meer te verkrijgen. En veel goedkoper viel ook wel mee, was voor mijne alles bij elkaar tegen de 700 kwijt.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
Beste lezers,

Ik heb voor mijn Polo AW een R-Line look spoiler besteld op Carstyle.nl
Nu past deze niet helemaal goed, ik heb bij 1 iemand anders gelezen op het forum dat dit ook het geval was
Hebben meer mensen hier last van gehad bij dit specifieke product?

Mochten ze een nieuwe opsturen die ook niet goed past, wil ik de originele gaan halen. Weet iemand hoe je gemakkelijk productnummers kunt vinden? En hoe je deze dan kunt bestellen bij Volkswagen? Of is er een goede tweedehands site voor dit soort OEM producten?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!

(https://www.carstyle.nl/dakspoiler-...76964003536303039343330313d#delivery_grid_tab)
Ben zelf voor de originele gegaan.
OEM nummer van de R-line spoiler:
2G6827934A
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
Mijne is achter dat randje zwart gespoten en metallic. Dus allemaal net een tikkie duurder. Heb hem daar ook meteen laten monteren en de originele laten demonteren. Mooie prijs voor alles bij elkaar.
ja, laten demonteren, nieuwe laten monteren door garage (aan die tarieven) kost idd een pak geld. ook zonde om het niet zelf te doen met zon tarief.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!