ruitenwisser vloeistof achter

qwiznx

Mooiste 9N3 (2016)
Exclusive lid
1,210
956
198
allereerst weet ik niet of dit topic hier goed staat, zo nee verplaatst hem dan maar.

mijn punt:
ik kan amper door mijn achteruit heen kijken met dit weer. opspattend water en dergelijke.
als ik dan mijn ruitenwisser aan slinger om dat lekker ruikende spul er over te smeren gebeurd er dit:
10799283_626746377448908_1291482435_n.jpg

Da hoort nie!

wie weet waar ik het betreffende slangetje kan vinden die ergens niet aangesloten zit?

Grt.
 
Ik denk dat je of een scheur hebt in de slang of sproeit ie wel iets maar sijpelt het er uit? Dan kan er of een knop zitten in je slang of het sproeikopje zit verstopt even doorprikken met een dunnen naald
 
die slang is een vervangingsslang voor leverbaar bij de dealer,

goedkoper is een setje koppelingen halen bij de dealer,
de ene kant zit links achter je achterbank,
de andere kant in je achterklep.
haal bij een goedkope zaak een brandstofslang van de juiste diameter die dus op de koppelingen past.
En hobby het vervolgens zelf in elkaar.

De vervangingsslang in de set bij de dealer is ook een brandstofslang, maar aan de korte kant.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Klopt het dat die nu is geknapt bij het scharnier van de achterklep? Bij mij komt er namelijk geen water uit, maar heb nog niet gehad dat er een plas onder de auto lag
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 FSI 86pk 
Bij mijn auto komt er geen ruitenwisservloeistof uit de watersproeier van het achterruit. Ik hoor de motor overigens wel. Iemand een idee wat dat kan zijn? Heb de ruitenwisservloeistof bijgevuld en de voorste werkt.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!