Polo 6n2 versnellingspook speling

Dag iedereen,

Ik ben nieuw en heb al gelijk een vraag!
Ik heb dus speling op mijn versnellingspook.
Mijn vraag is nu dus of iemand weet hoe ik dit kan verhelpen ik heb een golf 3 gehad en daar was het een rubberballetje die vervangen moest worden onder de auto. Maar nu heb ik geen idee wat er vervangen zou moeten worden . Kan iemand mij helpen? Wellicht een video online ergens of welk onderdeel vervangen dient te worden.

Ps: ik ben ook nog op zoek naar een originele versnellingspook voor mijn polo 6n2 mag ook een gti pook zijn.

Bij voorbaat dank.
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT  1.4TSI 
Het schakelmechanisme (vanaf je hendel tot de bak) nakijken en uitzoeken waar de speling op zit, lijkt mij. Denk dat er meerdere punten zijn waar dit kan voorkomen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: tomveka
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!