IQ.Light Polo AW Facelift 2022 Aftermarket OEM?

Weet iemand of dit mogelijk is om de inbouw van een volledige IQ.Light of dynamische knipperlichten in te bouwen op de nieuwe polo facelift. Ik wil namelijk mijn Polo AW 2022 ombouwen naar een R-Line achtige model. Beginnende met de spoiler, R-Line chrome uitlaat achterwerk, en eventueel mogelijk alhoewel waarschijnlijk prijzig mijn standaard LED Verlichting veranderen naar een IQ.Light.
 
Volkswagen  Polo AW 2022  1.0 TSI 95pk DSG 
is nog niet mogelijk tenminste bij de golf 8 nog niet. er is 1 iemand die dat aanbied voor een golf 8 dat is track motion in Apeldoorn maar schrik niet van de prijs ze zeiden tegen mij plus minus 8000,- dus ik verwacht dat het voor een polo vergelijkbaar zal zijn.
 
is nog niet mogelijk tenminste bij de golf 8 nog niet. er is 1 iemand die dat aanbied voor een golf 8 dat is track motion in Apeldoorn maar schrik niet van de prijs ze zeiden tegen mij plus minus 8000,- dus ik verwacht dat het voor een polo vergelijkbaar zal zijn.
En hoe zit dat met de achterlichten ik zie op de Volkswagen Shop dat je wel voor de 2019 R Line modellen achterlichten kan halen maar de 2023 facelift achterlicht is lastig te retrofitten? zo niet, weet je iemand die dat zou kunnen?
 
Volkswagen  Polo AW 2022  1.0 TSI 95pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!