DAB+ valt uit bij op contact zetten

Beste Heren,
RNS315 voorzien DAB + Antenne, zenders zoeken opgeslagen, werkt goed signaal is goed, nu zet ik de auto op contact of start hem, en krijg ik geen signaal en schakelt hij over naar FM,
Radio is ingeleerd op de Gatway, moet er nog iets gecodeerd worden in de Rns315?
Thx voor het antwoord
Groetjes Hennie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi 
Beste Heren,
RNS315 voorzien DAB + Antenne, zenders zoeken opgeslagen, werkt goed signaal is goed, nu zet ik de auto op contact of start hem, en krijg ik geen signaal en schakelt hij over naar FM,
Radio is ingeleerd op de Gatway, moet er nog iets gecodeerd worden in de Rns315?
Thx voor het antwoord
Groetjes Hennie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi 
Hoi Krisrock,
Heb nog ff zitten brainstormen, heb m’n achteruitrij camera uitgeschakeld, deze werkte ook nog niet , vervang kabeltjes en canbus voor de camera gekocht bij ali, deze gaf de storing op de DAB+ van de RNS , dus dit probleem is voor nu opgelost volgende week word ie uitgelezen en gaan we kijken voor de camera werkend te krijgen, en geen storing meer geeft aan de DAB+ ,
Wordt vervolgd,
Thx alvast Gr Hennie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Hoi Krisrock,
Heb nog ff zitten brainstormen, heb m’n achteruitrij camera uitgeschakeld, deze werkte ook nog niet , vervang kabeltjes en canbus voor de camera gekocht bij ali, deze gaf de storing op de DAB+ van de RNS , dus dit probleem is voor nu opgelost volgende week word ie uitgelezen en gaan we kijken voor de camera werkend te krijgen, en geen storing meer geeft aan de DAB+ ,
Wordt vervolgd,
Thx alvast Gr Hennie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi 
Hoi allemaal,
RNS 315 camera geactiveerd met vcds,
Werkt perfect, het enigste wat blijft , als je m op contact zet dat de DAB+ wordt uitgeschakeld , als de voeding van de interface wordt onderbroken, dan komt het DAB signaal terug, dus ik moet ergens een geschakelde voeding zien te vinden, achteruitrij licht heb ik geprobeerd, dat werkt niet, of de interface is niet de juiste voor de RNS315, heeft iemand n idee wat dit kan zijn, mijn inziens zeg ik dat de constante voeding op de interface normaal gesproken niet onderbroken hoeft te worden, ….. wie o wie kan me hier in helpen
Mvg Hennie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi 
Sterk stuk er wordt gereageerd, als t opgelost is……. Zonder hulp van buitenaf….. en geen lege accu ,
Fijne avond allemaal
Wat heeft het voor een zin om te reageren op iets waar je de oplossing NIET voor hebt/weet?? Aan reacties die nergens toe leiden hebben zeker ook geen zin of wel soms?? Vind je reactie een beetje .........
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!