Cruise Control Inbouwen Polo 6R

Ik verwacht dat de BCM vervangen moet worden als je een 6R0 937 085/086x hebt.
Dat kan een gebruikte zijn; 6R0 937 087x (waarbij x dan B/D/F/H/etc is, de even letters).
Je kunt zeker een gebruikte schakelaar gebruiken. Tip: installeer meteen TRIP computer op de rechter hendel.

Als je alle onderdelen zelf regelt dan kun je bij mij wel terecht om het in te bouwen (regio Eindhoven).

De meeste garages zullen je ook wel kunnen helpen maar die zijn waarschijnlijk 1,5x zo duur.
Als ik alle onderdelen zelf regel kom ik zo rond de 350 euro (BCM, schakelaar, kabels, inbouw, coderen).
Hi goedendag ik vroeg me af of je nog steeds cruise controle aansluit zo ja heeft u tijd plek en wat zijn de kosten hier voor
 
Volkswagen  Polo  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!